Işın Karaca Helal Olsun Şarkı Sözü

Işın Karaca Helal Olsun Sözleri
Çok günler geçti, mevsimler
Meğer bana yaklaştırıyormuş seni, hüzünler
Çektiğim ne acılar vardı; yarası geçti, izi kaldı
Nefes alamadığım günler son buldu Yalnız değilim, savaştım
Kendime dersler çıkardım
Ben bitti şimdi sıra bize geldi Aklında kalanlara helal olsun
Ne pişmanım ne kırgın selam olsun
Hayat çok şey aldı benden seni verdi
Benim filmim şimdi vizyona girdi. Çok uzakta şimdi o hüzünler
Neler neler yaşattı da geçti zor günler
Yalnız değilim, savaştım
Kendime dersler çıkardım
Ben bitti şimdi sıra bize geldi Aklında kalanlara helal olsun
Ne pişmanım ne kırgın selam olsun
Hayat çok şey aldı benden seni verdi
Benim filmim şimdi vizyona girdi. Söz: Bora Yalçınduran
Müzik: Bora Yalçınduran

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zakkum Gökyüzünde Şarkı Sözü

Yusuf Güney Trabzonspor Marşı Şarkı Sözü

Ismail YK 80 80 160 Şarkı Sözleri