Zakkum Bilemedim Şarkı Sözü

Zakkum Bilemedim Sözleri
Arka sokaklarımdın ben hep kuytularımda
En güzel günlerimdin işaretledim duvarlara
Arka sokaklarımdın ben hep kuytularımda
En güzel günlerimdin işaretledim duvarlara
Artık çok geç ama

Ben bilemedim o günlerin değerini
İlktim günün birinde senin ile ellerini
Ve ben dur demedim anlatmadın bedelini
Sen içimdeyken yaktım kendi evimi

Gelmez kapaklarımdın bölünmüş uykularımda
En güzel yıllarımdın anlamazdın gençtim daha
Gelmez kapaklarımdın bölünmüş uykularımda
En güzel yıllarımdın anlamazdın gençtim daha
Çok geç ama

Ben bilemedim o günlerin değerini
İlktim günün birinde senin ile ellerini
Ve ben dur demedim anlatmadın bedelini
Sen içimdeyken yaktım kendi evimi

Söz: Mustafa Cem Senyücel
Müzik: Yusuf Demirkol

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zakkum Gökyüzünde Şarkı Sözü

Yusuf Güney Trabzonspor Marşı Şarkı Sözü

Ismail YK 80 80 160 Şarkı Sözleri