Merve Özbey Helal Ettim Şarkı Sözü

Merve Özbey Helal Ettim Sözleri
Ayrılığın günahı Aşkın sevabı büyük
Senden kalan acılar sanma ki gönülde yük
Gitme kalma sorgusu kalbinde bölük bölük
Bendeki bu yürek Senin bile Korkudan büyük

Giremedin neden gonul yoluna
Böyle bir sevdayi feda ettin...
Benden yana olan kalsin yanina..
Ben sana hakkimi helal ettim

Bilemedim ben askin ugruna
Böylesi bir kalbi heba ettim..
Benden yana olan kalsin yarina
istemem hakkimi helal ettim

Ayrılığın günahı Aşkın sevabı büyük
Senden kalan acılar sanma ki gönülde yük
Gitme kalma sorgusu kalbinde bölük bölük
Bendeki bu yürek Senin bile Korkudan büyük

Giremedin neden gonul yoluna
Böyle bir sevdayi feda ettin...
Benden yana olan kalsin yanina..
Ben sana hakkimi helal ettim

Bilemedim ben askin ugruna
Böylesi bir kalbi heba ettim..
Benden yana olan kalsin yarina
istemem hakkimi helal ettim

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zakkum Gökyüzünde Şarkı Sözü

Yusuf Güney Trabzonspor Marşı Şarkı Sözü

Ismail YK 80 80 160 Şarkı Sözleri