Sagopa Kajmer Ardından Bakarım Şarkı Sözü

Sagopa Kajmer Ardından Bakarım Sözleri 
Sagopa Kajmer iki sıfır, bir sıfır Melankolia!
Melankolia bebek
Bir hariç ve bir dahil iki cüsse bir kıssa bir hisse
Biri uzaklaşır ve biri yana??r bahse iki göz var
Biri kuru çöl öteki sulu kase bak sürmeli umutsuz herşey tatsız tuzsuz
halim biraz huysuz yaptıklarım mahsus çünkü bildiklerim bana mahsus
budala kuş budala konma övüt sonsuz. düştükçe dü?esi geliyor yağmur damlalarının
ve sindikçe sinesi geliyor Yunus’un ama sakinlerin hali piİkin
çok yemi?ler göbekleri ?iİkin ahvalim de?iİkin yerinde durmaz vaktim ve geçer gider vedalar
bulutum taban ve en garip tuval içinde ben ve benden bozma yansımalar
ben ve benden sızma hakiki gözyaşı var lan!
Bu cihanın kay??ları kopsun
Dönüp duran seyyar dünya ilk istasyonda dursun
Dışarıda ?ssızlık bensiz
Bendeyse yalnızlık ?ssız
Sen git ardından bakarım..!
Bak dörtlük be? kardeşle tan??tır
Tokat de?di?i yeri yaktı ateşin hali farklı gebe şimdilik kanlı medya yanlı ve yanlış her dönme alk??
ben sadece oyum 190 küsur boyum rap benim en güzel huyum ben işte buyum
kul yunus ve me?hur sago bak ne güzel huyum tela?lanme elbet benimde kaynar bigün suyum
Mahcupluk mapusu,kurmam ?art yoluna ousu. haydi kafesimin kükre aslanı çık dışarı kurt taklidi yap ulu
kapda?lar gider a??rı bırakma beni koru sundum ölümlerden ölüm be?eneceksin
şimdilik susuyorum yakında göreceksin görmek için gözlü?e ihtiyaç duymayacaksın not: Sago beyaz Michael Jackson.
Bu cihanın kay??ları kopsun
Dönüp duran seyyar dünya ilk istasyonda dursun
Dışarıda ?ssızlık bensiz
Bendeyse yalnızlık ?ssız
Sen git ardından bakarım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zakkum Gökyüzünde Şarkı Sözü

Yusuf Güney Trabzonspor Marşı Şarkı Sözü

Ismail YK 80 80 160 Şarkı Sözleri