Yaşar Anlatamıyorum Şarkı Sözü

Yaşar Anlatamıyorum Sözleri
Anlatamıyorum,

Gözlerin ne renk ve ben neden seni unutamıyorum
Dur bir bak, yarınlar çok uzak
Bu aşk bize yasak
Bana derken
Ağlıyorsak, benim olmasaydın
Seni sevmezdim, beni yormasaydın
Yar senin gözlerin unutamıyorum

Aşkım vakit çok geç değil.
Sana yalvarsam umrunda değil.
Yarınından, avuçlarından, deli aklından beni atmasaydın.

Yollarımdan geçmez oldun
Birgün esmez rüzgar oldun
Aşkın büyüyor, hüznün büyüyor sen dönmüyorsun

Anlatamıyorum,

Gözlerin ne renk ve ben neden seni unutamıyorum
Dur bir bak, yarınlar çok uzak
Bu aşk bize yasak
Bana derken
Ağlıyorsak, benim olmasaydın
Seni sevmezdim, beni yormasaydın
Yar senin gözlerin anlatamıyorum

Aşkım vakit çok geç değil.
Sana yalvarsam umrunda değil.
Yarınından, avuçlarından, deli aklından beni atmasaydın.

Yollarımdan geçmez oldun
Birgün esmez rüzgar oldun
Aşkın büyüyor, hüznün büyüyor sen dönmüyorsun

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zakkum Gökyüzünde Şarkı Sözü

Yusuf Güney Trabzonspor Marşı Şarkı Sözü

Ismail YK 80 80 160 Şarkı Sözleri