Ajda Pekkan - Bahadır Tatlıöz Düşman mısın Aşık mı Şarkı Sözleri

Ajda Pekkan ve Bahadır Tatlıöz gibi iki kaliteli sesin bir araya gelmesiyle "Düşman mısın aşık mı" şarkısı ortaya çıkmış. Single olarak sunulan bu parçanın iki farklı versiyonu bulunuyor, ilki bizim şu an aşağıya eklediğimiz, diğeri de Ozan Çolakoğlu versiyonu. Ayrıca hatırlatalım, bu parça muhtemelen yaz aylarında birçok yerde çalmaya başlayacak, o yüzden çok aranan bir parça haline geleceğine şüphemiz yok. Şarkıyı ilk olarak sözleriyle sitemizde paylaşmaktan gurur duyuyor ve sizleri bu güzel parçayla başbaşa bırakıyoruz.
düşman mısın aşık mı şarkı sözleri
düşman mısın aşık mı şarkı sözü

Ajda Pekkan feat. Bahadır Tatlıöz Düşman mısın Aşık mı Dinle

Ajda Pekkan - Bahadır Tatlıöz Düşman mısın Aşık mı Sözleri

Dinle Bak Uzaklarda Yaşanmaz
Aşk Tüccarmısın? Aşık Mı ?
Hırsın Gözünü Kör Etmiş Düşman Mısın? Aşık Mı?
Çoktan Geçtim Çoktan Geçtim
O Zaman Olsa Nafile Tadın Sinmiş Tenime

Koyamam Bir Şey Yerine
Kader Aşka Hükmeder Çığlık Atsan Nafile
Duyan Yok Ki Geriye
Hatıran Var Hepten Zarar Bizde Yazlar Kıştan Kara

Ölmediysen Önce Allaha
Sonra Şansıma Şükrettim
Be Zalim Senden Zor Kaçtım
Sırılsıklam Aşktan Geçtim
İliklerime Kadar Sevdadan
Ben Tende Candan Vazgeçtim

Be Hain Senden Zor Kaçtım
Evimden Barkımdan Göçtüm
Almadığın Bir Canım Kaldı
Al Da Kurtul Çoktan Geçti

Zaman İlaç Olsa Nafile
Tadın Sinmiş Tenime
Koyamam Birşey Yerine

Hatıralar Hepten Zarar
Bizde Yazlar Kıştan Kara
Ölmediysen Önce Allaha
Sonra Şansıma Şükrettim

Hesaplarla Yaşanmaz Aşk
Dinle Bak...
Beynim Uğulduyor
Hep Aynı Hikaye...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zakkum Gökyüzünde Şarkı Sözü

Yusuf Güney Trabzonspor Marşı Şarkı Sözü

Ismail YK 80 80 160 Şarkı Sözleri