Sertaç Altan Müstehak Şarkı Sözleri

Sertaç Altan, bugün duy müzik etiketiyle "Müstehak" adını verdiği single çalışmasını klibiyle yayınladı. Sözlerini Murat Berkil'in yazdığı, şarkının düzenlemesini ise Onur Gügül'ün üstlendiği şarkı 1 gün içinde 102 bin dinlendi. Kendisi çok yeni bir isim, ufak bir araştırma yaptık ancak 2017 şubat ayında çıkardığı aşk dediğin parçası dışında daha eski bir şarkısını göremedik. Bu yüzden kendisine bu yeni yolda başarılar diyor ve müstehak şarkısını sözleriyle birlikte aşağıya ekliyoruz. Sizce bu parça bu yıl en çok dinlenenler arasına girer mi?
sertaç altan müstehak şarkı sözleri
sertaç altan müstehak şarkı sözü

Sertaç Altan Müstehak Dinle

Sertaç Altan Müstehak Sözleri

Dizinin Dibinde Emrine Amadeyim
Ne Yaptım Ne Ettim Olmadı
Yalanlarınla Yasaklarınla Kayboldum
Bıkmadım Sana Hiç Yetmedim

İnanmıştım Sarılmıştım
Yakışmıştım Sana
Ele Güne Beni Saklayıp
Bir Adım Atıp Koşmayıp

Günah Mı? Suç Mu? 
Çok Ayıp...
Her Neyse Gelir Geçer Bak
Aldırma Oluruna Bırak
Başıma Gelen Ne Varsa Müstehak

Hiç Gecikmiyor Inan 
Uyanınca Sancılar
Gıyabında Dip Konuşmalar

Ne Yeminler Etti 
Tövbeler De Fazla Sürmüyor
Çaresiz Güvenmek Istiyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zakkum Gökyüzünde Şarkı Sözü

Yusuf Güney Trabzonspor Marşı Şarkı Sözü

Ismail YK 80 80 160 Şarkı Sözleri