Hakan Altun Gidemezsin Şarkı Sözleri

Hakan Altun'un Poll Production etiketi ile sevenleriyle paylaştığı "Gidemezsin" şarkısı 2 gün içinde 300 bin dinlenmeye ulaştı. Sözlerini de kendisinin yazdığı bu parçanın aranjörlüğünü Aydın Kara üstlendi. Yaşça büyük takipçilerimiz bilecektir, 2003 yılında çıkardığı telefonun başında çaresiz bekliyorum parçasıyla hepimizin yüreğini dağlayan Hakan, bu yıl da bizleri şarkılarından mahrum bırakmadı. Aşağıya gidemezsin şarkısının klibin ve sözlerini ekliyoruz.
hakan altun gidemezsin şarkı sözleri
hakan altun gidemezsin şarkı sözü

Hakan Altun Gidemezsin Dinle

Hakan Altun Gidemezsin Sözleri

Gülü Dikensiz Düşün, Hangi Biri Ağlamaz
Her Sevende Aynıdır, Et Tırnaktan Ayrılmaz

Benim Için Ilk Değil, Sen Bana Son Nefessin
Tek Derdimsin, Hüznüm, Sevincim

Sen Bu Aşkı Öldürdün, Gitmek Istesen De
Ben Senden Vazgeçmedim, Vazgeçemem

Gidemezsin Bir Adım Uzağa
Bile Bile Düştük Bu Tuzağa
Ne Aşkını, Ne De Beni 
Bırakıp Gidemezsin...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zakkum Gökyüzünde Şarkı Sözü

Yusuf Güney Trabzonspor Marşı Şarkı Sözü

Ismail YK 80 80 160 Şarkı Sözleri