Bora Duran Sana Doğru Şarkı Sözleri - Dinle

Sevilen şarkıcı Bora Duran'dan harika bir parça 'Sana Doğru' sizlerle.Pasaj & Garaj Müzik etiketiyle yayınlanan "Sana Doğru" isimli tekli çalışması, video klibiyle tr-sarkisozum.blogspot.com'da.

BORA DURAN SANA DOĞRU DİNLE
BORA DURAN SANA DOĞRU ŞARKI SÖZLERİ:
Buralardan geçiyordum seni gördüm.
Artık aşktan kaçıyordum geri döndüm

Sordum kimdir bu güzellik insan olamaz
Öldüm sanki cennet böyle güzel olamaz.

Yürüyorum sana doğru 
Görüyorsan bana doğru
Gel birazcık sola doğru
Seviyorsan bana doğru.

Sevgilim sen şarap isen ben de testinim
Aşkın zehir olsa bile doldur içeyim. 
Sordum kimdir bu güzellik insan olamaz
Öldüm sanki cennet böyle güzel olamaz.

Yürüyorum sana doğru 
Görüyorsan bana doğru
Gel birazcık sola doğru
Seviyorsan bana doğru
Bora Duran Sana Doğru İndir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zakkum Gökyüzünde Şarkı Sözü

Yusuf Güney Trabzonspor Marşı Şarkı Sözü

Ismail YK 80 80 160 Şarkı Sözleri